مارامو پلاس-لوگو
توری عایق رطوبتی

توری عایق رطوبتی

فهرست عناوین

توری مش فایبرگلاس محصولی کارآمد و کاربردی در اکثر صنایع می باشد که از الیاف شیشه ای و مواد پلی مری تولید شده است این مواد پلی مری در استحکام بخشی توری نقش دارد، پوشش توری می تواند پلی استر، اکریلیک و … باشد.

توری فایبرگلاس با توجه به نوع پوششی که دارند در مصارف خاصی به کار می رود، یک نوع از توری فایبرگلاس توری عایق رطوبتی یا آببندی می باشد که در محیط های که در معرض زیادرطوبت هستند مانند استخر، حمام و بام به کار میرود. در این مقاله قصد داریم همراهان گرامی را با توری عایق رطویتی و کاربر و مزایای آن بپردازیم.

ویژگی و مزایای توری عایق رطوبتی

این نوع توری در ابعاد و گرماژهای مختلف با توجه به نیاز مشتری در بازار عرضه می شود. توری مش عایق رطوبتی پیوند محکمی با مواد ایجاد می کنند.

ازجمله مزایای توری عایق رطوبتی

  • فاقد الیاف پلاستیکی
  • انعطاف پذیری مناسب
  • مقام در برابرسرما و گرما
  • مقاوم در برابر قلیا
  • سبک وزن
  • نصب آسان
  • تاروپودش ازهم جدا نمیشود
  • عمر بالا
  • خاصیت ضد قارچ، ضد باکتری و ضد جلبک
  • زمان اجرای کوتاه

توری عایق رطوبتی جهت آببندی استخر ها

استخرهای شنا و پرورش آبزیان در اثر تماس زیاد با آب به تدریج  با مشکل ترک و شکاف وکم آب شدن روبرو می شود، بنابراین استفاده از توری فایبرگلاس به دلیل بالابردن مقاومت کششی و فشاری و هیدرولیکی می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای زیر سازی باشد که پیوند محکمی با مصالح دارد.

همچنین با استفاده از توری عایق رطوبتی ماندگاری رنگ استخر هم افزایش می یابد به دلیل اینکه پیوند محکمی با رنگ پلی مری برقرار می کند.

توری عایق رطوبتی برای بام

توری عایق رطوبتی برای بام

از توری  فایبرگلاس برای عایق بندی و ایزولاسیون سطحی مانند پشت بام استفاده کرد، این نوع مش به دلیل طراحی خاص، توانایی تحمل فشار هیدرولیکی بالایی دارد و مقاومت خمشی و کششی بالایی دارد و میتواند به راحتی کنج ها و گوشه ها را پوشش دهد، این نوع مش به عنوان جایگزین ایزوگام و قیر می باشد.

نانو پلیمر جایگزین ایزوگام هست و به صورت ترکیبی با سیمان به همراه توری فایبرگلاس بر روی انواع سطوح ساختمانی همچنین برای آب بندی هر نوع  سطحی قابل اجرا می باشد.

نحوه پهن کردن توری فایبرگلاس جهت آب بندی

ابتدا سطحح کار را تمیز کرده و بعد توری فایبرگلاس را بر روی سطح کار  پهن می کنید. در موقع پهن کردن توری فایبرگلاس دقت شود که با در نظر گرفتن شیب پشت بام یا هر سطحی، بایستی اجرا از قسمت پایین شیب شروع شود.

پس از پهن کردن توری فایبرگلاس سیمان و ملات را روی توری پخش می کنید. تا توری پر شود. با اجرای کامل نانو پلیمری جایگزین ایزوگام سنتی، سطح مورد نظر صاف و مسلح می شود و از پوسته شدن و تَرک خوردن جلوگیری می کند. و همچنین در مقابل سرما و گرما مقاومت دمایی ایجاد کرده و مانع یخ زدن سطح می شود. و یک ساختار فوق العاده ایجاد می کند.

جمع بندی

امروزه برای پروژه های به روز اجرای پوشش آببندی و عایق رطوبتی  توجه معماران را به خود جلب کرده است. توری عایق رطوبتی فایبرگلاس مارامو با تمام پلیمر ها پیوند ملکولی محکمی ایجاد می کند و در برابر سرما و گرما مقاوم است. که این نوع از توری جایگزین مواد و محصولات قدیمی شده است. و کارایی بسیار زیادی داشته که در این مقاله به آن پرداختیم.

با توجه به متغیر بودن قیمت توری عایق کاری چه در داخل و چه در خارج کشور امروزه خریداران توری عایق رطوبتی توجه ویژه ای به قیمت داشته توری عایق رطوبتی مارامو دارای بهترین کیفیت و ارزانترین نوع توری را دارد که عزیزان می توانند با مراجعه به سایت، مشخصات کامل این توری پی ببرند.

سوالات متداول

بهترین توری برای عایق رطوبتی که در آن از مصالح سیمان استفاده می شود چیست؟

توری است با پوشش زیرکونیوم و مقاومت به اسید که در ملات مقاومت خود را از دست می دهد و تار و پود آن از هم جدا نمی شود و حتی مقاومت سازه را بالا می برد.

از توری عایق رطوبتی برا یعایق کاری سقف هم میتوان استفاده کرد؟

با توجه به اینکه توری مش فایبرگلاس عایق رطوبتی مانع نفوذ رطوبت شده وسبک و عایق گرمایی می باشد، پیشنهاد خوبی برای عایق کاری سقف و پشت بام می باشد.

5/5 - (4 امتیاز)

جدیدترین مطالب